Jaarvergadering Dorpsraad Grathem

JAARVERGADERING op maandag 18 april in DE NASSAURIE.
Aanvang Rabobank Clubkascampagne: 19.00 uur
Aanvang jaarvergadering Dorpsraad: 20.15 uur

Op maandag 18 april 2016 hebben wij wederom onze jaarvergadering. Naast de gebruikelijke agendapunten staat ook op de agenda: “De kermis in Grathem na 2016"  Wij zijn hierover al in gesprek met de gemeente. Als we de kermis aantrekkelijker willen maken dan hebben wij daar uw steun bij nodig, kom dus naar onze jaarvergadering en laat uw stem horen. Ook staat op de agenda “één Goede Doelen Actie in Grathem”.  Onze gebiedsregisseur namens de gemeente Leudal, Henk Rademakers, zal iets komen vertellen over de voortgang van het project Ös Dörp. Voorafgaande aan de jaarvergadering zullen door de Rabobank de geldcheques van de Clubkas Campagne worden uitgereikt aan de deelnemende verenigingen. Deze uitreiking krijgt een feestelijk tintje en mag u beslist niet missen. Uw stem uitbrengen voor de clubkascampagne kan nog  t/m 27 maart. Reserveer de datum 18 april 2016 al vast in uw agenda het is de moeite waard. Het jaarverslag, notulen van de jaarvergadering 2015 en de agenda jaarvergadering 2016 zij als bijlage bijgevoegd.