Week van de Goede Doelen Grathem 2017

Beste inwoners van Grathem,

Ook dit jaar zal er in Grathem weer een week van de Goede Doelen zijn. Deze zal plaats vinden van maandag 3 april t/m zaterdag 8 april.

Het aantal collectanten loopt gestaag terug en het wordt steeds moeilijker vrijwilligers te vinden voor deze dankbare klus. Lokale acties van verenigingen en instellingen uit ons eigen mooie dorp Grathem gaan gewoon door zoals u dat gewend bent. Het voordeel voor u als burger is dat u niet enkele malen per jaar geconfronteerd wordt met collectanten, welke dit overigens met enthousiasme doen. U hoeft slechts één keer per jaar in actie te komen.

De deelnemende fondsen en stichtingen zijn:

Fonds Verstandelijke Gehandicapten          Epilepsiefonds                       Brandwondenstichting

Nierstichting                                                 Reumafonds                          Hartstichting

KWF Kankerfonds                                       Hersenstichting                      Vastenactie

Gehandicapte kind NSGK                           Amnesty International            Longfonds

Aangezien de ‘Zonnebloem’ loten verkoopt kan de ‘Zonnebloem’ niet deelnemen en zal op een ander tijdstip hun actie houden. Dit geldt ook voor de ‘grote club actie’.

Voorafgaand aan de “week van de Goede Doelen” wordt een intekenformulier met enveloppe bezorgd op ieder adres in Grathem. Op het intekenformulier vult u in welk bedrag u aan een goed doel wilt geven. Het totaalbedrag doet u samen met het intekenformulier in de enveloppe. Deze wordt dan door de collectant opgehaald. Zorgt u er a.u.b. voor dat de enveloppe klaar ligt voor de collectant. De Werkgroep “week van de Goede Doelen” zal ervoor zorgen dat uw bijdrage op de juiste plaats terecht komt. We zullen u ook via de plaatselijke nieuwsbladen en de website van de Dorpsraad Grathem op de hoogte brengen van de resultaten.

Wij hopen net als vorig jaar weer tot een mooi Grathem’s resultaat te komen.

Bij voorbaat dank.
Met vriendelijke groet,

Werkgroep “ week van de Goede Doelen”
Arno Peters, Corrie Wolff, Tiny Rittersbeek-Boesten, Wijnand van Lieshout, Marc Gelissen en Chris Verstappen-Welters.

Correspondentie adres: mg-dorpsraad@live.nl (Marc Gelissen) of via de website van de dorpsraad.