Samen tafelen in Grathem krijgt aanmoedigingsprijs.

Woensdag 14 januari jl. was het alweer een jaar geleden dat het Samen Tafelen in Grathem van start is gegaan. Een jaar waarin we vele, gezellige etentjes hebben gehad. Dit keer kreeg het kookteam versterking van een mannelijke kok, niemand minder dan onze eigen burgemeester Arno Verhoeven. Dat de burgemeester zijn mannetje staat in de keuken is wel gebleken: groenten schoonmaken en schnitzels bakken. Het ging hem allemaal prima af!
Het Samen Tafelen is tot stand gekomen dankzij sponsoring van Wonen Limburg. Het was dan ook erg leuk dat een afvaardiging ervan deze dag bij ons te gast was. Hierdoor konden ze niet alleen het heerlijke eten proeven, maar ook de lovende  woorden horen van onze maandelijkse gasten.  Bestuurder Ger Peeters had nog een verrassing voor ons in petto, wij mochten een aanmoedigingsprijs van maar liefst 250 euro in ontvangst nemen. Ook dit jaar zullen zij ons nog sponsoren.  Ook werd er deze middag met een bloemetje afscheid genomen van onze kerncoördinator Paula Boonen. Paula heeft er mede aan bijgedragen, dat het Samen Tafelen in Grathem van start kon gaan. Paula heeft binnen de Gemeente Leudal een andere baan gekregen. Wij wensen haar succes toe in die nieuwe baan. Al met al was deze dag een prima start van het nieuwe jaar en heel veel dank aan de vrijwilligers die dit hebben mogelijk gemaakt . Het kookteam hoopt ook dit jaar nog vele gasten van een heerlijke maaltijd te kunnen voorzien!