MELD U AAN VOOR HET POP- EN ROCK- KOOR VOOR SENIOREN

POP- EN ROCK- KOOR VOOR SENIOREN
Dat er na je 65-ste levensjaar nog veel soul, lef en power in je lijf kan zitten, bewijst een koor van  50 mannen en vrouwen uit Venlo. Forever Young leden staan midden in het leven en ontdekken nieuwe kanten van zichzelf. Hoe inspirerend! Tijdens hun optredens brengen ze het publiek steevast in beweging met hun aanstekelijke show van swingende pop- en rock songs uit de jaren 70 . Het raakt, verwarmt, stemt gelukkig en geeft energie! Thema’s als ouderdom, verlies, zingeving, eenzaamheid en humor zijn opgenomen in hun repertoire. U kunt hen vinden op www.foreveryoungcollectief.nl Enkele initiatiefnemers uit Nunhem willen naar dit voorbeeld van Venlo in het Leudal  ook een Forever Young koor oprichten.

Een nieuw initiatief in Leudal, vanwege het unieke karakter vonden wij als Dorpsraad het wel belangrijk om dit bericht op onze website te plaatsen.

Wilt u ook deel gaan uitmaken van die nieuwe groep enthousiaste en levenslustige senioren of hebt u hierover nog vragen, stuur dan een berichtje naar Theo van Duijnhoven. Mail naar vanduijnhoven@planet.nl of bel naar 0475-597024. U bent van harte welkom!