kennis maken met de biljartsport

INLOOPCAFÉ GRATHEM IS ER VOOR IEDEREEN

Woensdag 10 oktober kennis maken met de biljartsport

De 2e van de extra activiteiten van het inloop-café zal plaatsvinden, woensdag 10 oktober om 14.00 uur in BMV de Nassaurie. Leden van de biljartclub zullen uitleg geven en u kennis laten maken met deze sport. Om de mensen die vanaf 12.00 uur deelnemen aan het Samen Tafelen tegemoet te komen hebben wij deze activiteit hierop laten aansluiten. Door leden van de biljartclub zal uitleg worden gegeven over deze mooie sport die door jong en oud bedreven kan worden.
Ervaar zelf eens hoeveel ontspanning u kunt beleven. U krijgt uitleg, demonstraties en uiteraard kunt u ook zelf de keu ter hand nemen om te voelen en te ervaren wat deze sport te bieden heeft. Wij hebben twee biljarts ter beschikking en er zijn voldoende keu’s aanwezig. Laat u verrassen wat er met biljartballen op het groene laken allemaal mogelijk is. Deelname is gratis. Wij zien u graag op 10 oktober om 14.00 uur in BMV de Nassaurie.