Horecaondernemer voor De Nassaurie

Gezocht: horecaondernemer met sociale ambities

In het gezellige dorpje Grathem ligt een prachtige kans voor een (horeca)ondernemer met commerciële én sociale ambities.

De plek

Op het Nassauplein staat een ruim en nieuw gebouw (2012) dat grenst aan de basisschool. In de Nassaurie, zoals de brede maatschappelijke voorziening heet, komen verengingen samen, oefent de harmonie en vinden drukbezochte toneelvoorstellingen plaats. De grote foyer met prachtige bar, het terras, de grote multifunctionele en deelbare zaal met podium en de keuken bieden tal van exploitatiemogelijkheden.

De kans!

Stichting BMV Grathem zoekt een exploitant voor De Nassaurie. Een horecaman of -vrouw met een sociaal hart, die commerciële kansen ziet en tegelijkertijd begrijpt dat deze locatie door verenigingen gedragen wordt. Iemand met liefde voor het dorp, maar ook de bredere blik om buiten de gemeente naam te maken.

Iets voor jou?

Ben jij gastvrij en ondernemend? Vind je het leuk om verbindingen te leggen en samen activiteiten te organiseren? Doe je dat proactief vanuit de kansen die je ziet? Ben je ook administratief sterk en vestig je je graag in Grathem, waar je samen met verenigingen aan een bruisend sociaal leven bouwt? Dan zoeken we jou!

Voorbeelden van activiteiten die eerder in de Nassaurie hebben plaatsgevonden:

• Lezingen en zakelijke bijeenkomsten
  • Feesten en partijen, catering
  • Koffietafels / herdenkingsdiensten
  • LVK-evenementen
  • Concerten
  • Workshops
  • Theatervoorstellingen
  • Exposities

In het kort

We bieden je een prachtig modern gebouw (2012) in een gezellig dorp met tal van exploitatiemogelijkheden.

• Een grote foyer met prachtige bar, twee mooie terrassen, een keuken, kantoorruimte, een grote multifunctionele zaal met twee verzinkbare biljarttafels, een bar, een podium, moderne toiletten, een kelder, vergaderruimten en opslagmogelijkheden en ruime parkeergelegenheden.
  • Zeer aantrekkelijke huurprijs.
  • Groot onderhoud is in handen van de gemeente Leudal, klein onderhoud en exploitatiekosten zijn voor eigen rekening van de ondernemer.
  • Een bruisend verengingsleven.
  • Een sociale en commerciële kans!

Heb je interesse in deze kans?
Dan ontmoeten we je graag! Stuur je cv en motivatie voor maandag 15 oktober 2018 naar eric.derksen65@gmail.com.