5e educatieve Knopenlopenwandeling

5e Knopenlopen (educatieve) wandeling 4 september 10.00uur, vanaf de Markt in Grathem.

Leer uw omgeving kennen, weet wat er groeit en bloeit en laat u zich informeren over de historie van onze omgeving.

De Dorpsraad Grathem nodigt u uit om samen met de inwoners van Grathem een deel van de knopenlopen route te doen. Tijdens deze educatieve wandeling willen wij stil blijven staan bij enkele bijzondere landschapselementen en daar iets over vertellen. Bij de vorige wandelingen is gebleken dat de deelnemers het zeer op prijs stellen als er aandacht geschonken wordt aan de bijzonderheden van een plantje, boompje of historisch gebouw.
Enkele leden van de werkgroep buitengebied weten als geen ander wat er allemaal te beleven valt in ons dorp en haar omgeving, zij willen er graag over vertellen. De start van deze 5e Knopenlopenwandeling is op zondag 4 september vanaf de "Markt" en de vertrektijd is 10.00 uur. De route zal ca. 5 km lang zijn. Er is gezorgd voor een “koffiepunt” onderweg.

Namens bestuur van de Dorpsraad Grathem en leden van de werkgroep buitengebied, van harte welkom en wij wensen de deelnemers heel veel wandelplezier.