Samen tafelen in Grathem

Gezellig bij elkaar zijn, over van alles en nog wat praten, het laatste nieuws horen en genieten van een heerlijke maaltijd bestaande uit een voorgerecht, hoofdgerecht en een nagerecht. Een aantal vrijwilligsters uit Grathem verzorgen deze maandelijks traditie die niet meer weg te denken is in de Grathemse gemeenschap. Wij sluiten af met  een kop koffie of thee, deze is voor eigen rekening.

Meldt u aan via onderstaand invulformulier. De kosten bedragen € 10,00 per persoon en dient u bij opgave te voldoen.
​Consumpties tijdens de maaltijd zijn eveneens voor eigen rekening.

U bent van harte welkom in BMV De Nassaurie, zaal open vanaf 12.00 uur. Aanvang maaltijd 12.30 uur
Noteer de volgende data (woensdagen) al vast in uw agenda: 12 juni, 10 juli, 11 september, 9 oktober en 13 november.

Aanmelden tot en met donderdag 2 mei 2019 bij onderstaand adres:

Annie Corstjens, Pr. Willem Alexanderstraat 60, 6096 BD Grathem, 0475-451804

De vrijwilligers van Samen tafelen in Grathem heten u van harte welkom.

"----------------------------------------"---------------------------------------"-------------

Ja, ik wil graag deelnemen op woensdag 8 mei 2019 en sluit hierbij € 10,00 in.

Naam: ……………………………………………………………………………………………………..

Adres: ……………………………………………………………………………………………………..