Samen tafelen in Grathem

Vrijwilligsters uit Grathem verzorgen ook in 2019 maandelijks weer voor u een heerlijke maaltijd bestaande uit een voorgerecht, hoofdgerecht en een nagerecht. Wij sluiten af met  een kop koffie of thee, Meldt u aan via onderstaand invulformulier. De kosten bedragen € 10,00 per persoon en dient u bij opgave te voldoen. Consumpties tijdens de maaltijd zijn voor eigen rekening.

U bent van harte welkom in BMV De Nassaurie, zaal open vanaf 12.00 uur. Aanvang maaltijd 12.30 uur
Noteer de volgende data (woensdagen) al vast in uw agenda: 13 maart, 10 april, 8 mei, 12 juni, 10 juli, 11 september, 9 oktober en 13 november.

Aanmelden tot en met donderdag 7 februari 2019 bij onderstaand adres:

Annie Corstjens, Pr. Willem Alexanderstraat 60, 6096 BD Grathem, 0475-451804

De vrijwilligers van Samen tafelen in Grathem heten u van harte welkom.

"----------------------------------------"---------------------------------------"-------------

Ja, ik wil graag deelnemen op woensdag 13 februari 2019 en sluit hierbij € 10,00 in.

Naam: ……………………………………………………………………………………………………..

Adres: ……………………………………………………………………………………………………..