Repair Café Grathem na half jaar al groot succes

In het kader van “duurzaamheid” dat ons tegenwoordig allemaal raakt, heeft de Dorpsraad Grathem vorig jaar het idee opgepakt het Repair Café Grathem op te starten.
In april 2022 zijn wij van start gegaan in onze reparatielocatie
“Meeting Point de Nassaurie”. De opening was al een succes met 20 belangstellenden en 14 zaken om te reparen. Inmiddels hebben wij veel mensen blij kunnen maken met de reparatie van hun spullen.
Zeker 100 aanbiedingen hebben de vrijwilligers inmiddels gerapareerd en 75% ervan hebben wij succesvol kunnen afronden. Het is ook een plek voor ontmoeting, mensen die niets ter reparatie aan te bieden hebben lopen binnen om een praatje te maken. Bij de start zijn wij begonnen met 6 vrijwilligers, inmiddels is dit aantal spontaan gegroeid naar 15 vrijwilligers. Het moge duidelijk zijn dat wij blij zijn met dit succes. Voor een impressie hoe het is om zo'n middag mee te maken verwijs ik u graag naar onderstaande link.