Afscheid Ina Pennekamp tijdens de jaarvergadering van de Dorpsraad op 10 april 2017

Na een enorme inzet in de afgelopen 10 jaar heeft Ina, mede vanwege persoonlijke omstandigheden, te kennen gegeven het bestuur van de Dorpsraad te willen verlaten.
Als secretaris en bestuurslid heeft Ina lange tijd uitstekend gefunctioneerd en haar opvolger Jan Evers kreeg dan ook een prima verzorgd secretariaat(archief) overgedragen. Na de overdracht is Ina nog enkele jaren actief geweest als adviseur.

Ik, Theo Rittersbeek voorzitter van de Dorpsraad Grathem, wil Ina Pennekamp hartelijk dank zeggen voor haar geweldige inzet voor de diverse projecten die binnen onze gemeenschap hebben plaats gevonden. Zonder in detail te treden wil ik er enkele noemen: In 2012 de Brede Maatschappelijke Voorziening,  In 2014 Opening van buurtsuper Bie Smidje, in 2014 Eetpunt Grathem en niet te vergeten de inzet die ze heeft gedaan om hiervoor subsidies en overige bijdragen te verkrijgen. Samen met alle vrijwilligers van de Dorpsraad is er een geweldige bijdrage geleverd aan de doelstelling van de Dorpsraad, “De leefbaarheid behouden en daar waar mogelijk versterken”. Ina nogmaals namens de dorpsraad, de werkgroepen en zeker ook namens de inwoners van Grathem bedankt voor je tomeloze inzet voor onze gemeenschap. Jij was een voorbeeld voor ons allen.

Als blijvende herinnering heeft Ina een kleine attentie aangeboden gekregen en natuurlijk hoorde daar ook een bloemetje bij. Ina was zichtbaar blij en bedankte alle vrijwilligers van de Dorpsraad voor de mooie samenwerking in de afgelopen 10 jaar.