Samen tafelen in Grathem

Wanneer:      Woensdag 8 maart 2017

Hoe laat:       Zaal open vanaf 12.00 uur. Aanvang maaltijd 12.30 uur.

Waar:            BMV De Nassaurie, Nassauplein 10, 6096 AZ Grathem

Heeft u zin in een gezellig etentje met andere senioren of alleenstaanden uit Grathem?  Dat kan!

Het samen eten is een gezellige bijeenkomst waar onderlinge contacten een belangrijk onderdeel vormen.  Samen praten, samen lachen, samen eten is ons motto. Het is opgezet voor Grathemers maar u hoeft hiervoor niet bij een vereniging aangesloten te zijn.

Er is nog plaats voor nieuwe gasten. Misschien kent u wel iemand in uw omgeving die hiervoor in aanmerking komt. Nodig hem/haar eens uit. Sommige mensen hebben even een helpende hand nodig om over de drempel heen te stappen. Geef die helpende hand eens.
Vrijwilligsters uit Grathem koken en serveren dan een heerlijke 3-gangen maaltijd voor u.

Iedere maand is het menu weer een verrassing voor onze gasten. Wij sluiten de maaltijd af met een kopje koffie of thee. Deze maaltijden worden mede mogelijk gemaakt door diverse sponsoren, die wij ook namens u hartelijk dank zeggen voor alle gulle gaven. Wilt u ook met ons mee eten? Meldt u dan aan via onderstaand invulformulier. De kosten bedragen € 7,50 per persoon en dient u bij opgave te voldoen. Consumpties zijn voor eigen rekening.

De smaak te pakken, dan noteer de volgende data alvast in uw agenda: 2 april, 10 mei, 14 juni, 12 juli, 9 augustus, 13 september, 11 oktober en 8 november.

Aanmelden tot en met donderdag 2 maart 2017 bij onderstaand adres:
Annie Corstjens, Pr. Willem Alexanderstraat 60, 6096 BD Grathem, 0475-451804

De vrijwilligers van Samen tafelen in Grathem heten u van harte welkom!

"-------------------------------"----------------------------"-----------------------------"

Ja, ik wil graag deelnemen op woensdag 8 maart 2017 en sluit hierbij € 7,50 in.

Naam: ………………………………………………………………………………………………………..

Adres: ………………………………………………………………………………………………………..