December avond-wandeling Grathem

Schutterij St. Severinus Grathem organiseert dit jaar op vrijdag 15 december een met pijlen aangegeven sfeervolle Wandeltocht. Deelname staat open voor alle leeftijden.

Om iedereen in de gelegenheid te stellen mee te doen, zijn er afstanden te kiezen van 5, 10 of 15 km. De starttijd voor alle route’s  is tussen 18.00 en 20.00 uur. Deze loophappening start en eindigt bij verenigingsgebouw De Gaffel, aan de Sportlaan in Grathem.  Meedoen kan individueel, maar is uiteraard het leukst in groepsverband van bijvoorbeeld bedrijven, verenigingen, buurten, families, en of vrienden.

Het inschrijfgeld, voorafgaande de start van de route’s te voldoen,  bedraagt € 2,50 per persoon,  incl. een gratis voucher, die te gebruiken is bij terugkomst in De Gaffel.

Omvangrijke schilderachtige gebieden met unieke paden vormen het decor voor een feestelijk avontuurlijk decemberavondje dat je niet mag missen. De wandeling gaat onder alle weersomstandigheden door.

Na terugkomst is er onder genot van een lekkere hap, drankje en muziek een gezellig samenzijn in verenigingsgebouw De Gaffel.

Meer info kijk op www.stseverinus.nl